Pravděpodobně přijede unikátní Jaguar z roku 1928

V současné době se dokončují detaily v přípravě tratí jednotlivých etap. Nedočkavci především z řad fanoušků  motoristických veteránů, ale i laické veřejnosti vyžadují s předstihem co nejpodrobnější zprávy o tom, kudy se při jednotlivých etapách pojede. Určitě se jich nedočkají a musí si počkat až do startu. Proč tomu tak je, upřesňuje sportovní ředitel Oldtimer Bohemia Rally 2011 Ladislav Pakosta.

„Podle pravidel FIVA jsou detaily tratě a jednotlivé úkony na trati až do zahájení vlastní akce utajeny. Tím odpovídám všem, kteří se různými cestami včetně dotazů na našich internetových stránkách podivují nad tím, že nejsou aktuálněji zveřejňovány detaily z příprav rally.“

A co můžete o rozsahu příprav prozradit?

„Dva měsíce před startem je pětasedmdesát procent nutných prací hotových. Na zbylých průběžně pracujeme. A předpokládám, že v průběhu července zveřejníme přihlášené posádky včetně typů vozidel.“

Můžete nějakou zajímavost zmínit již nyní?

„Na startu Oldtimer Bohemia Rally 2011 jistě budou vozy kategorie B, to znamená vyrobených před rokem 1918. Jednáme také o účasti unikátního auta Jaguar SS 101 z roku 1928. Když přijede, bude jistě pozoruhodným exemplářem pro odborníky i laiky.“

Rozhodli jste o nějaké zásadní změně v porovnání s předchozím ročníkem?

„Nejdůležitější změnou je místo startu. Vloni bylo v sousedství sídla ředitelství rally v lokalitě Na Karmeli a letos umístíme startovací rampu na zrekonstruované Staroměstské náměstí. Získáme tak větší prostor k veřejné prezentaci automobilů, jejichž prohlídka je pro lidi mimořádně lákavá. Vzdělávací centrum Na Karmeli nadále zůstane sídlem ředitelství a organizačním střediskem Oldtimer Bohemia Rally 2011.“

Comments are closed