Letní počasí a perfektní organizace přispěly k všeobecné spokojenosti

Druhý ročník Oldtimer Bohemia Rally si zúčastnění majitelé automobilových a motocyklových veteránů pochvalovali. Spokojení byli s počasím, vybranou tratí, organizačním zajištěním i úrovní pořadatelského zajištění, včetně práce členů bezpečnostní agentury.

Úplným závěrem Oldtimer Bohemia Rally 2011 byl společenský večer v sobotu 3. září ve vstupní hale hlavní budovy Vzdělávacího Centra Na Karmeli. Pořadatelé při něm rozdali připravené ceny a účastníci si sdělovali dojmy z uplynulých tří dnů…

Atilio Škvor závodil s vozem Škoda Tudor 1102 z roku 1950: „Celý průběh závodu se mi líbil. Na trati byla spousta kontrol, což bylo dobře, a osobně si myslím, že ještě více utajených kontrol by neškodilo. Líbilo se mi okolí Mladé Boleslavi, nejvíce však cesta na Sychrov a vlastní zámecký areál Sychrova.“

Jiří Beneš řídil Škoda Tudor 1101 z roku 1948: „Spokojený jsem byl opravdu se vším. Nejkrásnější byla cesta z Mladé Boleslavi na Sychrov a průjezd Kryštofovým údolím. Projížděli jsme tak krásnou krajinou, kterou jsem do té doby vůbec neznal, že mě trasa závodu inspirovala pro rodinný výlet. Určitě se vrátím.“

Jiří Vítek řídící Aero 30 Roadster z roku 1939 a vítěz jedné z osmi klasifikačních kategorií, druhý v absolutním pořadí a třetí v soutěži elegance: „Bylo velmi náročné hned v úvodní etapě dodržet rychlostní limit v městských ulicích, kterými jsem projížděl poprvé v životě. Líbilo se mi zabezpečení aut na parkovišti u libereckého obchodního centra i u petřínské věže, v obou případech byla ochranka perfektní.“

Tibor Pallagy od volantu Praga Alfa z roku 1928: „Náročná byla stoupání u Ouče a z Borovice do Jiviny. Ale zvládli jsme to. Rally se mi líbila.“

Manželé Olga a Tomáš Malanovi, druzí v soutěži elegance s vozem Tatra 12 z roku 1929: „Okolí Mladé Boleslavi je opravdu pěkné, ale neměli jsme čas si ho vychutnat při neustálém sledování itineráře, který byl velmi přehledný. Celá organizace a připravenost soutěže byly super. Uvažujeme, že se do okolí Sychrova vrátíme někdy na výlet.“

Luboš Vlk ze škodovky 1000MB vyrobené v roce 1969: „Celkově se mně rally líbila. Užil jsem si atmosféru na Petříně i mimořádné možnosti vyjet autem až k rozhledně. Drobnou vadou na perfektní organizaci byly chyby v hodnocení při večerní prezentaci výsledků. Plno věcí nesedělo. To by nemělo být.“

Radomír Vlk, řidič MG Midget MK III z roku 1973: „Mimořádným zážitkem bylo, že jsme na Petřín mohli vyjet auty. Nádherná byla cesta na Sychrov. Organizační zajištění tratě nemělo chybu, perfektní byl itinerář, ve kterém by se vyznali snad i blbci a děti.“

Libuše Šulcová, vítězka soutěže elegance a třetí v motocyklové kategorii řídila BSA E 28 z roku 1928: „S trasou jsem byla velmi spokojená, i když jsem trochu bloudila přes Ještěd a přijela k místu kontroly, když už byla sbalená. A potom mě taky zaskočilo, že jsem ve čtvrtek večer marně sháněla, kde bych se navečeřela. Ale jinak se mi Boleslav a okolí líbily.“

Celkový vítěz, plzeňský Ivo Štajdl s MG B-GT vyrobeným roku 1974: „Před rokem jsem v Mladé Boleslavi byl poprvé na veteránské soutěži a dojel druhý. Z letošního zlepšení na vítězství mám pochopitelně obrovskou radost. Výběr trati i její zabezpečení byly bez chyby.“

Někdejší mladoboleslavský primátor Svatopluk Kvaizar s autem Škoda Octavia 985 z roku 1959. „Soutěž se mi velmi líbila, užil jsem si ji a o účasti v příštím ročníku budu vážně uvažovat.“

Steward FIVA Johann König z Německa: „Byla to velice dobře organizovaná soutěž v krásné krajině. Zkusím se s několika přáteli domluvit a snad přijedeme do Mladé Boleslavi příští rok závodit.“

Luboš Dvořák, moderátor etapových startů, doprovodných a společenských akcí Oldtimer Bohemia Rally: „Možná by stálo za úvahu, aby se účastníci rally sjeli už ve středu a soutěžní program začal od čtvrtečního rána. A přimlouvám se za veřejné vystavení aut po dojezdu celé rally. Jinak si myslím, že organizace byla bez chyb, neslyšel jsem jedinou stížnost.“

Comments are closed